تدریس خصوصی - تخصصی دراصفهان (موسسه گوهر)

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان وحومه .بخش کارآفرینی هنری .مشاوره انواع تحقیقات وپایان نامه .انجام تحقیقات کاربردی- اجتماعی

تدریس خصوصی - تخصصی دراصفهان (موسسه گوهر)

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان وحومه .بخش کارآفرینی هنری .مشاوره انواع تحقیقات وپایان نامه .انجام تحقیقات کاربردی- اجتماعی

درباره بلاگ

*** بخش تحقیقات کاربردی اجتماعی- استفاده ازفیش ها ومطالب تحقیقی درمورد اراده شناسی .خودشناسی .الگوشناسی ولذت شناسی- می توان با مسیولان موسسه تماس گرفته و ازمطالب خلاصه نویسی وآماده کتابهای مختلف مذهبی .روانشناسی .پزشکی و... استفاده کرد.***جهت مشاوره وتعیین دبیر جهت تدریس خصوصی برای دانش آموزان ضعیف ،عادی،تیزهوش در مقطع دبستان-دبیرستان ودانشگاه با موسسه گوهر ناب اندیشه تماس بگیرید .آدرس موسسه اصفهان خیابان حافظ روبروی هتل ستاره ۳۲۲۲۶۰۶۵-۰۹۱۶۲۸۵۶۳۶۵

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان

گوهر

موسسه گوهر.تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان

تدریس خصوصی

انجام پروژه های راه سازی

حل تشریحی مسائل حسابداری پیشرفته ۱

تدریس خصوصی حسابداری هنرستان .دانشگاه و...دراصفهان

اسنادپرداختنی .تدریس خصوصی دروس تخصصی حسابداری وآمار

نحوه ثبت اسنادپرداختنی .تدریس خصوصی گوهر اصفهان

سیمپلکس اصلاح شده .تحلیل حساسیت و...

مهندسی صنایع .مدیریت .مدیریت صنعتی

تحقیق در عملیات ۲.پژوهش عملیاتی.تدریس خصوصی گوهراصفهان

تدریس خصوصی شیمی دراصفهان .تدریس خصوصی گوهر

واکنش خنثی سازی.۱۰واقعیت درباره اسیدها وبازها

اسیدها.بازها.مقیاسPH.

جمع و تفریق هندسی بردارها

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان .تدریس خصوصی ریاضی دبستان

تعریف متناظر.جمع مختصاتی.بردارانتقال.بردارقرینه.

بردارمختصات.بردارمساوی.بردارقرینه .محورهای مختصات

تدریس خصوصی تمام دروس مقطع دبستان منزل یا موسسه اصفهان

تدریس خصوصی کاربردی ودانشگاهی دراصفهان

تدریس خصوصی گوهر ؛تخصصی ترین دراصفهان.

رشد.آموختن .فردای جدید .موسسه گوهر ناب اندیشه .

هدیه موسسه گوهر برای کنکوریهای ۹۷ اصفهانی

تست زنی دروس فیزیک برای کنکوریهای ۹۷اصفهانی

تست زنی دروس ریاضی برای کنکوریهای ۹۷اصفهانی

موسسه گوهر .کنکوریهای ۹۷ اصفهانی .تست زنی رایگان

موسسه گوهر .تکنیکهای زندگی .خانم دکترشکراللهی

اولین گردهم آیی رایگان جلسه توجیهی ازدواج مناسب وهم کف

گزینش همسر مناسب.جلسه توجیهی ازدواج مناسب .موسسه گوهر

ترمودینامیک Termodynamic 

این نوع از تله بخار بسیار مستحکم بوده و عملکرد ساده ای نیز دارد. اثر دینامیکی بخار فلاش، در حال عبور از تراپ، پارامتر اصلی کارکرد این نوع از تله بخار است. تنها قطعۀ متحرک، دیسک موجود در بالای سطح صاف و در قسمت فوقانی تله بخار است.

در شروع راه اندازی، فشار ورودی، دیسک را به سمت بالا فشار داده و کندانس سرد به همراه هوا از حلقۀ داخلی وارد تله بخار شده و سپس از طریق سوراخ خروجی تخلیه می شوند (شکل i). برخی از این شیر ها فاقط سوراخ تخلیه می باشند.

با رسیدن کندانس داغ و در اثر کاهش فشار در خروجی تراپ، بخار فلاش تشکیل شده و بخار با سرعت زیاد عبور می کند. این افزایش سرعت موجب ایجاد یک خلاً یا فشار کم هوا در زیر دیسک و پایین کشیده شدن آن به طرف سیت یا نشیمنگاه می شود (شکل ii)

در همان لحظه، بخار فلاش در قسمت بالایی دیسک نیز جمع شده و دیسک را به سمت سیت فشار می دهد. در این حال فشار های قسمت های فوقانی دیسک، نیروی اعمالی از بالا بیشتر بوده و تا زمان کاهش فشار بخار فوقانی در اثر کندانس شدن آن، تراپ بسته می ماند. پس از اینکه فشار فوقانی بر اثر سرد شدن کم شد، دیسک مجدد به سمت بالا حرکت کرده و کندانس تخلیه می شود (شکل iv).

میزان باز و بسته شدن تله بخار به دمای بخار و شرایط محیط بستگی دارد. اکثر تراپ های ترمودینامیک بین 20 تا 40 ثانیه بسته مانده و سپس باز می شوند. در صورت کارکرد زیادتر که ممکن است به علت سرد بودن، مرطوب بودن و یا شدت باد در هوای محیط باشد، امکان استفاده از کلاهک عایق کاری مخصوص در قسمت فوقانی به منظور کاهش نرخ باز و بسته شدن وجود دارد.

مزایای تله بخار ترمودینامیک Termodynamic :

- این سبک تله بخار ها می توانند در تمامی محدوده فشار کاریشان بدون تغییر قطعات داخلی کار کنند

- کوچک، سبک، ارزان و ساده هستند و نسبت به اندازه شان ظرفیت تخلیه بالایی دارند

- این تله ها می توانند در فشارهای بالا و بخار سوپرهیت استفاده شوند و در برابر پدیدۀ "ضربۀ چکش" و ارتعاشات بسیار مقاومند. اگر از جنس استیل باشند مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی خواهند داشت.

- این تراپ ها در انجماد صدمه نمی بینند و در صورتی که طوری نصب شوند که دیسک نسبت به زمین عمود باشد و دیسک بتواند به صورت آزاد به اتمسفر تخلیه شود، امکان ندارد یخ بزند ولی خوردگی در دیسک ایجاد می شود.

- از آنجا که در این نوع تراپ، دیسک، تنها قطعۀ متحرک است، تعمیر و نگهداری آن کاری ساده و بدون نیاز به باز کردن تراپ از روی خط لوله می باشد.

- صداهی "کلیک" در هنگام کار تراپ ترمودینامیک که نشان دهندۀ باز و بسته شدن آن می باشد، تست آن را آسان می کند.

معایب تله بخار ترمودینامیک Termodynamic :

- این تله بخار در شرایط وجود اختلاف کم فشار و دما، به درستی کار نمی کنند. زیرا سرعت عبور جریان جهت ایجاد ناحیۀ کم فشار کافی نیست. حداقل فشار ورودی معمولا باید 0.3bar باشد و می توانند در شرایط وجود فشار معکوس خروجی برابر 80% فشار ورودی عمل نمایند.

- در زمان راه اندازی و در صورت افزایش فشار آهسته، امکان تخلیۀ هوای زیادی از این تراپ ها وجود خواهد داشت. ولی در صورت افزایش سریع فشار، سرعت زیاد هوا موجب بسته شدن دیسک و محبوس شدن هوا می شود. در این موارد، شیر هواگیر ترموستاتیک مجزا به صورت موازی با تراپ مشکل را برطرف می کند. تله بخار های ترمودینامیک مدرن دارای دیسک مخصوصی هستند، این دیسک امکان ایجاد فشار هوا در قسمت فوقانی دیسک را نداده و به هوا اجازۀ تخلیه می دهد.

- تخلیۀ تراپ ترمودینامیک با صدا همراه است و در برخی کاربردها که نیاز به سکوت در محیط دارند (بیمارستانها) می تواند مشکل ساز باشد. در این صورت با نصب دیفیوزر مخصوص صداگیر می توان صدا را تا اندازۀ زیادی کاهش داد.

- در صورت بیش از حد بزرگ بودن این تله بخار، سرعت باز و بسته شدن تراپ بیشتر شده و فرسایش دیسک افزایش می یابد. تخلیۀ خطوط اصلی بخار با استفاده از مدل های ظرفیت پایین و با انشعاب گیری صحیح از خط بخار صورت می گیرد.(تدریس خصوصی گوهر .گوهر تخصصی ترین تدریس خصوصی درس فیزیک .تدریس خصوصی مکانیک .تدریس خصوصی عمران و... شماره هماهنگی ۰۹۱۰۳۵۷۵۷۴۴-۳۲۲۲۶۰۶۵اصفهان خ حافظ روبروی هتل ستاره)