تدریس خصوصی - تخصصی دراصفهان (موسسه گوهر)

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان وحومه .بخش کارآفرینی هنری .مشاوره انواع تحقیقات وپایان نامه .انجام تحقیقات کاربردی- اجتماعی

تدریس خصوصی - تخصصی دراصفهان (موسسه گوهر)

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان وحومه .بخش کارآفرینی هنری .مشاوره انواع تحقیقات وپایان نامه .انجام تحقیقات کاربردی- اجتماعی

درباره بلاگ

*** بخش تحقیقات کاربردی اجتماعی- استفاده ازفیش ها ومطالب تحقیقی درمورد اراده شناسی .خودشناسی .الگوشناسی ولذت شناسی- می توان با مسیولان موسسه تماس گرفته و ازمطالب خلاصه نویسی وآماده کتابهای مختلف مذهبی .روانشناسی .پزشکی و... استفاده کرد.***جهت مشاوره وتعیین دبیر جهت تدریس خصوصی برای دانش آموزان ضعیف ،عادی،تیزهوش در مقطع دبستان-دبیرستان ودانشگاه با موسسه گوهر ناب اندیشه تماس بگیرید .آدرس موسسه اصفهان خیابان حافظ روبروی هتل ستاره ۳۲۲۲۶۰۶۵-۰۹۱۶۲۸۵۶۳۶۵

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان

گوهر

موسسه گوهر.تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان

تدریس خصوصی

انجام پروژه های راه سازی

حل تشریحی مسائل حسابداری پیشرفته ۱

تدریس خصوصی حسابداری هنرستان .دانشگاه و...دراصفهان

اسنادپرداختنی .تدریس خصوصی دروس تخصصی حسابداری وآمار

نحوه ثبت اسنادپرداختنی .تدریس خصوصی گوهر اصفهان

سیمپلکس اصلاح شده .تحلیل حساسیت و...

مهندسی صنایع .مدیریت .مدیریت صنعتی

تحقیق در عملیات ۲.پژوهش عملیاتی.تدریس خصوصی گوهراصفهان

تدریس خصوصی شیمی دراصفهان .تدریس خصوصی گوهر

واکنش خنثی سازی.۱۰واقعیت درباره اسیدها وبازها

اسیدها.بازها.مقیاسPH.

جمع و تفریق هندسی بردارها

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان .تدریس خصوصی ریاضی دبستان

تعریف متناظر.جمع مختصاتی.بردارانتقال.بردارقرینه.

بردارمختصات.بردارمساوی.بردارقرینه .محورهای مختصات

تدریس خصوصی تمام دروس مقطع دبستان منزل یا موسسه اصفهان

تدریس خصوصی کاربردی ودانشگاهی دراصفهان

تدریس خصوصی گوهر ؛تخصصی ترین دراصفهان.

رشد.آموختن .فردای جدید .موسسه گوهر ناب اندیشه .

هدیه موسسه گوهر برای کنکوریهای ۹۷ اصفهانی

تست زنی دروس فیزیک برای کنکوریهای ۹۷اصفهانی

تست زنی دروس ریاضی برای کنکوریهای ۹۷اصفهانی

موسسه گوهر .کنکوریهای ۹۷ اصفهانی .تست زنی رایگان

موسسه گوهر .تکنیکهای زندگی .خانم دکترشکراللهی

اولین گردهم آیی رایگان جلسه توجیهی ازدواج مناسب وهم کف

گزینش همسر مناسب.جلسه توجیهی ازدواج مناسب .موسسه گوهر


- پدر و مادر اولین کسانی هستند که متوجه رشد حرکتی، رشد کلامی و کارهای ذهنی فرزند خود می شوند. رشد زودرس حرکتی، کلامی و ذهنی از ویژگی های کودکان دارای هوش بالا است. 
این کودکان مستقل تر از سایر بچه های هم سنشان هستند و کنجکاوی های بیشتری نسبت به محیط اطرافشان از خود نشان می دهند.
البته سن هوش انسان تا 15 سالگی افزایش پیدا می کند بنابراین آزمون هوشی افراد 15 ساله و بالاتر یکسان است.
کودکان تیزهوش کنجکاوترند. مرتب راجع به مسائل مختلف سؤال می کنند. یک کودک تیزهوش وقتی در مورد مورچه سؤال می کند از والدین خود توضیح کاملی درباره نحوه زندگی آنان می خواهد. آنان می خواهند به عمق مسائل فرو بروند. کودکان تیزهوش با توجه به این که قدرت فراگیری بالایی دارند ممکن است با کودکان عادی همسال خود خیلی احساس هماهنگی نکنند.
بنابراین مایلند که با افراد بزرگتر نشست و برخاست نمایند. افراد بزرگتر هم آنها را کمتر می پذیرند. بنابراین، این خطر وجود دارد که کودکان هوشمند تا اندازه ای احساس سرخوردگی و عدم رضایت کرده و منزوی بشوند. اما جای نگرانی نیست؛ زیرا اینها کاملا موقتی است. 
به این ترتیب که این بچه ها با توجه به هوش بالایی که دارند بزودی می آموزند راه هایی برای برقراری ارتباط بهتر با دیگران پیدا کنند.
اغلب والدین این کودکان نگران این مسئله هستند که مبادا فرزندشان گوشه گیر شود و مهارت های عادی زندگی را فرا نگیرد. در حالی که دیده شده این کودکان اجتماعی تر از سایر مردم هستند و بسیار راحت تر می توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند.
در واقع اگر کودکی گوشه گیر و منزوی بود و این مسئله تداوم داشت باید مشکوک شویم که شاید هوش او کافی نیست یا مبتلا به بیماری روانی و رفتاری از جمله اوتیسم (درخودماندگی) باشد. بنابراین همه چیز کودکان تیزهوش نویدبخش است. 
آنها راجع به مسائل زندگی هم دیدگاه های جالبی را عنوان می کنند. دلشان می خواهد از هر چیزی سردر بیاورند. برای نمونه می توانند ساعت ها به حرکت مورچه ها یا جنبش برگ های یک درخت و یا طلوع و غروب خورشید نگاه کنند. این کار برای آنان بسیار جالب است. 
آنان در مسائلی که از نظر دیگران ساده و بدیهی و عادی است می توانند ساعت ها بررسی و تفحص کنند و در واقع گفته می شود که دانشمندان و هنرمندان کودکان باهوشی هستند که توانمندی های دوران کودکی شان یعنی «کنجکاوی» خود را حفظ کرده اند.
یک دانشمند همیشه همواره در تلاش برای یافتن پاسخ سؤالات خود است. او می خواهد روابط بین اشیاء را کشف کند. او دنیای خیالی می سازد و شخصیت های خیالی می آفریند.
این کودکان تمایل زیادی به فعالیت های هنری دارند. والدین باید این خصوصیات را در فرزندشان تشویق کنند، زیرا رشته های هنری راهگشای مسیرهای جدیدتری در زندگی آینده آنان است.