تدریس خصوصی - تخصصی دراصفهان (موسسه گوهر)

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان وحومه .بخش کارآفرینی هنری .مشاوره انواع تحقیقات وپایان نامه .انجام تحقیقات کاربردی- اجتماعی

تدریس خصوصی - تخصصی دراصفهان (موسسه گوهر)

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان وحومه .بخش کارآفرینی هنری .مشاوره انواع تحقیقات وپایان نامه .انجام تحقیقات کاربردی- اجتماعی

درباره بلاگ

*** بخش تحقیقات کاربردی اجتماعی- استفاده ازفیش ها ومطالب تحقیقی درمورد اراده شناسی .خودشناسی .الگوشناسی ولذت شناسی- می توان با مسیولان موسسه تماس گرفته و ازمطالب خلاصه نویسی وآماده کتابهای مختلف مذهبی .روانشناسی .پزشکی و... استفاده کرد.***جهت مشاوره وتعیین دبیر جهت تدریس خصوصی برای دانش آموزان ضعیف ،عادی،تیزهوش در مقطع دبستان-دبیرستان ودانشگاه با موسسه گوهر ناب اندیشه تماس بگیرید .آدرس موسسه اصفهان خیابان حافظ روبروی هتل ستاره ۳۲۲۲۶۰۶۵-۰۹۱۶۲۸۵۶۳۶۵

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان

گوهر

موسسه گوهر.تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان

تدریس خصوصی

انجام پروژه های راه سازی

حل تشریحی مسائل حسابداری پیشرفته ۱

تدریس خصوصی حسابداری هنرستان .دانشگاه و...دراصفهان

اسنادپرداختنی .تدریس خصوصی دروس تخصصی حسابداری وآمار

نحوه ثبت اسنادپرداختنی .تدریس خصوصی گوهر اصفهان

سیمپلکس اصلاح شده .تحلیل حساسیت و...

مهندسی صنایع .مدیریت .مدیریت صنعتی

تحقیق در عملیات ۲.پژوهش عملیاتی.تدریس خصوصی گوهراصفهان

تدریس خصوصی شیمی دراصفهان .تدریس خصوصی گوهر

واکنش خنثی سازی.۱۰واقعیت درباره اسیدها وبازها

اسیدها.بازها.مقیاسPH.

جمع و تفریق هندسی بردارها

تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان .تدریس خصوصی ریاضی دبستان

تعریف متناظر.جمع مختصاتی.بردارانتقال.بردارقرینه.

بردارمختصات.بردارمساوی.بردارقرینه .محورهای مختصات

تدریس خصوصی تمام دروس مقطع دبستان منزل یا موسسه اصفهان

تدریس خصوصی کاربردی ودانشگاهی دراصفهان

تدریس خصوصی گوهر ؛تخصصی ترین دراصفهان.

رشد.آموختن .فردای جدید .موسسه گوهر ناب اندیشه .

هدیه موسسه گوهر برای کنکوریهای ۹۷ اصفهانی

تست زنی دروس فیزیک برای کنکوریهای ۹۷اصفهانی

تست زنی دروس ریاضی برای کنکوریهای ۹۷اصفهانی

موسسه گوهر .کنکوریهای ۹۷ اصفهانی .تست زنی رایگان

موسسه گوهر .تکنیکهای زندگی .خانم دکترشکراللهی

اولین گردهم آیی رایگان جلسه توجیهی ازدواج مناسب وهم کف

گزینش همسر مناسب.جلسه توجیهی ازدواج مناسب .موسسه گوهر

مضاف الیه 
 
مضاف الیه  مانند صفت با حرف نشانه - کسره- به دنبال کلمه ای که – به آن مضاف می گویند – می آید.
از جهت ظاهری هیچ فرقی میان مضاف الیه و صفت نیست ولی از جهت معنایی آن دو فرق دارند:
صفت عین موصوف است و در خارج از موصوف وجود ندارد. 
وقتی می گوییم توپ بزرگ، بزرگ همان توپ است. بزرگ صفت توپ است؛
اما وقتی می گوییم توپ مجید. مجید مضاف الیه توپ است. 
توپ و مجید هر کدام جداگانه وجود دارند.
 
راه تشخیص مضاف الیه :  
  در یک ترکیب اضافی
  الف )  مضاف « ی نکره » نمی پذیرد       کتاب ادبیات  #   کتابی ادبیات  (نادرست )
  ب  ) مضاف الیه « تر »  نمی پذیرد          کتاب ادبیات تر  : (  نادرست )
راه های تشخیص صفت از مضاف الیه:
 
1. اگر میان موصوف و صفت «ی» - که نشانه ی یکی بودن است- بیاوریم، ساختمان موصوف و صفت معنای خود را از دست نمی دهد:
توپِ بزرگ
توپی بزرگ
امّا اگر میان مضاف و مضاف الیه «ی» بیاوریم چیزی بی معنی به دست می آید:
توپِ مجید 
توپی مجید
2. اگر از میان موصوف و صفت، کسره را برداریم و «است» یا یک فعل ربطی دیگر به آخر آنها بیفزاییم جمله ای معنی دار به دست می آید که در آن موصوف به نهاد و صفت به مسند تبدیل می شود.
توپِ بزرگ
توپ، بزرگ است.
امّا اگر درباره ی مضاف و مضاف الیه این کار را بکنیم جمله ای بی معنی به دست می آید:
توپِ مجید
توپ، مجید است؟!
 الف) بعد از ترکیب ها علامت صفت تفضیلی « تر » میگذاریم ، اگر معنی داشت صفت و موصوف است ، ولی اگر معنی نداشت مضاف و مضافٌ اله است . مثال:
دیوار بلند -------- دیوار بلند تر : صفت و موصوف
دانشمند بزرگ -----دانشمند بزرگ تر : صفت و موصوف
کشور ایران ------- کشور ایران تر ( معنی ندارد ) مضاف و مضافٌ الیه
ب) بعد از کلمه ی اول علامت ویرگول می گذاریم و بعد از کلمه ی دوم فعل « است » قرار می دهیم .اگر معنی نداشته باشد مضاف و مضافٌ الیه است. با کلمه ی « این » در ابتدای جمله . مثال :
گل زیبا ------------- این گل، زیبا است . : صفت و موصوف
کتاب سبز ----------- این کتاب ، سبز است : صفت و موصوف
پایه ی میز --------- این پایه ، میز است ( معنی ندارد) مضاف و مضافٌ الیه
موصوف و صفت و مضاف و مضاف الیه
اول برای تشخیص صفت اگر به کلمه ای تر و یا ترین اضافه کنیم و کلمه به دست آمده معنی دار شد آن کلمه صفت است  . معمولاً صفت را نمی توان جمع بست .( به آن ها یا ان اضافه کرد ).
برای تشخیص موصوف و صفت از مضاف و مضاف الیه می توان به ترکیب یکی از موارد زیر را اضافه نمود در صورتی که ترکیب به دست آمده معنی دار شد موصوف و صفت و اگر بی معنی بود مضاف و مضاف الیه است
1- به آخر ترکیب  « تر » اضافه کنیم . 2 -  به آخر ترکیب  « است » اضافه کنیم .
 3–  بین دو کلمه  «  ای »  اضافه کنیم . 4 – دو یا سه مورد بالا را با هم اضافه کنیم 
 
مثال : کلاس پنجم                کلاس پنجم تر     کلاسی پنجم است   که هیچ کدام از ترکیبها معنی دار نیست پس مضاف و مضاف الیه است .
دانش آموز زرنگ              دانش آموز زرنگ تر   دانش آموزی زرنگ که هر دو معنی دار است پس موصوف و صفت است .(موسسه گوهر -تخصصی ترین تدریس خصوصی دراصفهان. تدریس خصوصی ادبیات تمام رشته ها دراصفهان .آدرس دفتر گوهر خ حافظ ۳۲۲۲۶۰۶۵-۰۹۱۰۳۵۷۵۷۴۴)